Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja If P&C Insurance müügidirektor Artur Praun räägivad, millised on suurepärase müügiinimese omadused ning kuidas nemad leiavad suurepäraseid müügiinimesi.
- Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido toob välja müügiinimese 11 suurepärast isikuomadust. Foto: Meeli Küttim
If P&C Insurance müügidirektori Artur Prauni sõnul on suurepärane müügiinimene rõõmus, kohanduv, kliendist lähtuv, empaatiline, kliendisuhtele pühendunud, õppimisvõimeline, nutikas, sportlikult aktiivne. „Nimekirja võiks pikalt jätkata, kuid suurepärasuse loob ikkagi inimese tahe ja soov seda tööd teha,“ ütles Praun.
„Kui kõik suurepärase müügiinimese omadused kokku panna, siis saame sellise „üliinimese“. Aga oluline on, et müügiinimesel on igast sellest omadusest midagi olemas,“ ütles Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido. Ta lisas, et Äripäeva reklaamiosakonnas on kõikidel müügiinimestel midagi nimetatud isikuomadustest olemas, mõnel rohkem, mõnel vähem.
Loe
Äripäeva teemaveebist bestsales.ee, mis on müügiinimese 11 suurepärast isikuomadust!
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.